Eerste indruk - Reisverslag uit Cascais, Portugal van Bram Wijkhuisen - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Cascais, Portugal van Bram Wijkhuisen - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Door: Bram Wijkhuisen

Blijf op de hoogte en volg Bram

04 Januari 2014 | Portugal, Cascais

Nou, hier gaan we dan.. Ik heb van verschillende kanten gehoord dat het gewaardeerd zou worden als ik een blog zou bijhouden dus ik zal deze regelmatig updaten.

Vanaf het moment dat ik door de douane ben gelopen op Schiphol Airport ben ik begonnen aan mijn reis, mijn zelfontwikkeling en bovenal mijn mooie avontuur. Een klein moment van geluk ging door me heen toen ik zat te wachten bij de gate; "Hier begint het".

Een fijne vlucht gehad en aangekomen op Lisboa Airport, hebben Nadia en Anneloes (mijn reisgenoten) me verrast en zijn me op komen halen. Ik natuurlijk blij omdat ik nog niet veel (zeg maar gerust niks) had uitgezocht over mijn reis van het vliegveld naar het appartement.

Dit is intussen mijn derde dag hier in Portugal en ik heb het nu al ontzettend naar mijn zin. Het nachtleven is Cascais intussen ook al ontdekt, en ik moet zeggen; dat bevalt me wel.

vanavond maar eens kijken of Lissabon zo'n wild nachtleven heeft als men zegt.



  • 04 Januari 2014 - 16:53

    Mam:

    Kei leuk je eigen blog bijhouden!
    Dat geluksmomentje had ik nou niet op schiphol ( grapje) maar ben ontzettend trots op je!
    Geniet van dit mooie avontuur!

  • 04 Januari 2014 - 17:14

    Sanne:

    Hee Bram! Wat leuk dat je een eigen blog bijhoudt. Heel veel plezier in Portugal! Groetjes Sanne

  • 04 Januari 2014 - 17:37

    Naomi:

    Yes kunnen we je toch nog een beetje volgen:) geniet er vanavond maar weer van!

  • 04 Januari 2014 - 21:29

    Twan:

    Leuk van je te horen tijdens je reis. Het wordt dus ook in lelijkstad op prijs gesteld. Veel plezier, succes enzo daaro. Tot je volgende blog.

  • 04 Januari 2014 - 22:52

    Freek:

    Zie de wel het eerste wat die doet, is opzoek naar een kroeg met twee meiden! Goed bezig Jonghuuuu geniet ervan

    Gr. Freek

  • 06 Januari 2014 - 21:03

    Annelies:

    Hè Bram,
    Al een beetje op je plaats daar? Laat weer wat horen, we zijn benieuwd! Lekkere port trouwens: Kopke.... Proost. Groetjes uit Skendel.

  • 08 Januari 2014 - 18:34

    (tante) Christel:

    jaaaa, kei leuk een blog ik ga je zeker volgen bram, tof dat je het nachtleven al ontdekt hebt, geniet in portugal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Cascais

Portugal, Penha Longa stage

Stage bij het Penha Longa hotel spa&golf resort

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2014

.

08 Februari 2014

The story so far..

10 Januari 2014

Guest Ambassador

04 Januari 2014

Eerste indruk
Bram

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 3810

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Portugal, Penha Longa stage

Landen bezocht: