The story so far.. - Reisverslag uit Cascais, Portugal van Bram Wijkhuisen - WaarBenJij.nu The story so far.. - Reisverslag uit Cascais, Portugal van Bram Wijkhuisen - WaarBenJij.nu

The story so far..

Door: Bram Wijkhuisen

Blijf op de hoogte en volg Bram

08 Februari 2014 | Portugal, Cascais

Alweer even geleden dat ik een verslagje heb geschreven, gelukkig gaan mensen daar niet op hameren -_-' Wanneer schrijf je weer een reisverslag? Je laat nooit iets van je horen!
Dus hier uit geheel eigen initiatief, mijn derde reisverslag :)

Ondertussen al weer een week of 5 aan het werk hier in hotel Penha Longa. Heel veel geleerd, maar er valt ook nog heel veel te leren. Het resort is mega groot en ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg om alles te zien in 5 maanden.

Om de sleur te onderbreken zit ik uiteraard vaak genoeg buiten de deur om leuke dingen te doen, voor de verandering..

Verder zijn de wonderen de wereld nog niet uit; Bram Wijkhuisen is lid geworden van de sportschool, deels te danken aan het feit dat het nog geen 20m van mijn huis is en het inclusief sauna, stoombad en jacuzzi is..

Later.

  • 08 Februari 2014 - 23:03

    Lizzy:

    Brada kort van stof, geniet ervan! D'n hettoet! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Cascais

Portugal, Penha Longa stage

Stage bij het Penha Longa hotel spa&golf resort

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2014

.

08 Februari 2014

The story so far..

10 Januari 2014

Guest Ambassador

04 Januari 2014

Eerste indruk
Bram

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 3819

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Portugal, Penha Longa stage

Landen bezocht: